מה קרה לבריאות הנפש? טיפול מהתאוריה אל הפרקטיקה

דג מקרל אנושי עם קומפרס על הראש ומדחום בפה שכתוב עליו "נוירוטי".

ומה יכול להפוך את הטיפול לסם מיתה? האם זה תלוי באופן שבו אנחנו עושים שימוש בידע? אולי באופן שבו אנחנו משתמשים במטופל? ואיפה אנחנו נכנסים אל כל הסיפור הזה, ואיך? הרבה מילים שפכנו כאן בפרקים האחרונים על בריאות הנפש, אבל דבר אחד לא הצלחנו להבין – איך הופכת הנפש לבריאה?